Eagle Island
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eagle Island

Fly trough the air...
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Aangekomen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Seth

Seth


Aantal berichten : 5
Leeftijd : 29
Registration date : 10-01-09

Zeearendprofiel
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 2
Partner: nee.

Aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Aangekomen   Aangekomen Icon_minitimeza jan 10, 2009 10:56 pm

Uitgeput landde Seth op een rots midden in het grasland. Het was een hele reis om hier naartoe tekomen. En EI leek hem de perfecte plek om een nieuw begin te maken. Hij keek om zich heen en strekte even zijn vleugels. 'Wat zou hier allemaal te beleven zijn' vroeg hij zich af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tatiana
Admin
Tatiana


Aantal berichten : 140
Leeftijd : 29
Woonplaats : Op Kashyyyk...
Registration date : 18-01-08

Zeearendprofiel
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 2 Jaar
Partner: Geen

Aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangekomen   Aangekomen Icon_minitimeza jan 10, 2009 10:59 pm

Tatiana zat in een boom verderop. Ze had Seth zien aankomen en was nieuwsgierig geworden. Ze sprijdde haar prachtige vleugels en vloog sierlijk naar Seth toe. Vlak voor hem landde ze en hield haar kop schuin om hem beter te kunnen bekijken.
"Hallo." zei hij zachtjes, en onderzocht hem goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eagleisland.actieforum.com
Seth

Seth


Aantal berichten : 5
Leeftijd : 29
Registration date : 10-01-09

Zeearendprofiel
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 2
Partner: nee.

Aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangekomen   Aangekomen Icon_minitimeza jan 10, 2009 11:03 pm

Seth keek naar Tatiana die naar hem toe vloog. Hij bekeek haar van top tot teen. 'ho-oi' zei hij stotterent toen ze voor hem neerkwam. Hij schudde even met zijn kop. 'waar ben ik eigelijk' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tatiana
Admin
Tatiana


Aantal berichten : 140
Leeftijd : 29
Woonplaats : Op Kashyyyk...
Registration date : 18-01-08

Zeearendprofiel
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 2 Jaar
Partner: Geen

Aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangekomen   Aangekomen Icon_minitimeza jan 10, 2009 11:04 pm

"Op Eagle Island, zoals het hier wordt genoemd." zei Tatiana glimachend. "Een eiland vol met... Arends." zei ze en grijnsde eventjes. "Enne..." vroeg ze voorzichtig, en bekeek hem nog eventjes, "wie ben jij?" vroeg ze vriendelijk en glimlachtte weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eagleisland.actieforum.com
Seth

Seth


Aantal berichten : 5
Leeftijd : 29
Registration date : 10-01-09

Zeearendprofiel
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 2
Partner: nee.

Aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangekomen   Aangekomen Icon_minitimeza jan 10, 2009 11:12 pm

'Het is prachtig hier' zei hij en keek naar de hemelsblauwe lucht en het groene gras. "En ik ben Seth' zei hij en keek naar Tatiana. 'Wie ben jij?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tatiana
Admin
Tatiana


Aantal berichten : 140
Leeftijd : 29
Woonplaats : Op Kashyyyk...
Registration date : 18-01-08

Zeearendprofiel
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 2 Jaar
Partner: Geen

Aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangekomen   Aangekomen Icon_minitimeza jan 10, 2009 11:16 pm

"Ik ben Tatiana." zei Tatiana vriendelijk en keek even naar de omgeving om zich heen. "Ik heb 't ontdekt hier..." zei ze en glimlachtte eventjes. "Ik probeer zoveel mogelijk arenden hiernaartoe te brengen, maar soms... Lukt dat niet." zei ze en glimlachtte flauwtjes. "Hoe heb jij 't hier gevonden?" vroeg Tatiana vriendelijk aan Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eagleisland.actieforum.com
Seth

Seth


Aantal berichten : 5
Leeftijd : 29
Registration date : 10-01-09

Zeearendprofiel
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 2
Partner: nee.

Aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangekomen   Aangekomen Icon_minitimeza jan 10, 2009 11:27 pm

'wow, dus er staat hier een echte ontdekker voor me!' zei Seth en lachte. 'En je hebt er dan een inwoner bij, want ik vind het hier prachtig!' zei hij en keek blij om zich heen. 'Maar nadat mijn leefomgeving was afgebrand' hij slikte even. 'kon ik daar nietmeer wonen, alles was afgebrand en er leefde niets meer. Maar na een maand te hebben rondgetrokken zag ik dit prachtige eiland!' Hij spreide weer z'n vleugels. 'En nu ben ik hier'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tatiana
Admin
Tatiana


Aantal berichten : 140
Leeftijd : 29
Woonplaats : Op Kashyyyk...
Registration date : 18-01-08

Zeearendprofiel
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 2 Jaar
Partner: Geen

Aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangekomen   Aangekomen Icon_minitimeza jan 10, 2009 11:42 pm

Tatiana glimlachtte blij. "Fijn dat je 't hier nu al naar je zin hebt." zei ze. Ze keek even naar de lucht; het was al erg donker. Ze gaapte even en keek op de grond of ze ergens een muis zag.Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eagleisland.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangekomen   Aangekomen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aangekomen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eagle Island :: Dichte Oosten :: Grasland-
Ga naar: